Office 365 Open і Office 365 FPP Питання і відповіді

  • Що таке Office 365?

Office 365 — це нова версія Office, а також електронна пошта бізнес-класу, загальні календарі, миттєві текстові повідомлення, відео конференції і обмін файлами.  Виконуйте свою роботу швидше і ефективніше коли і де вам зручно, використовуючи вже знайомі застосування Microsoft Office на своїх улюблених пристроях (ПК, смартфон, планшет). Щоб дізнатися детальніше про цей продукт, відвідайте http://software.com.ua/ua/office-packages-ukr и дізнайтесь, що Office 365 може запропонувати організаціям.

  • Що таке програма Microsoft Open?

Програми Microsoft Open (включаючи Open License, Open Value и Open Value Subscription) надають малим і середнім підприємствам економічний спосіб придбання ліцензій на програмне забезпечення. Програми Open - це зручний і простий варіант ліцензування для організацій, яким потрібно мінімальний об'єм первинної закупівлі, що становить мінімум п'ять ліцензій, щоб отримати останні технології Microsoft.

  • Що таке FPP?

FPP означає коробковий продукт (Full Packaged Product), який доступний в роздрібних магазинах і у торгових посередників, що пропонують програмне забезпечення. Цей варіант включає фізичні коробки з ліцензійними продуктами, а також поширення електронних ключів, яке доступне через менше число партнерів.

  • Що таке Office 365 Open і Office 365 FPP?

Office 365 Open і Office 365 FPP — це нові бізнес-моделі для партнерів, що дозволяють продавати Office 365 за допомогою існуючих програм ліцензування Open і FPPВ рамках програми Office 365 Open партнери, що є торговими посередниками, можуть придбавати нову службу Office 365 для середнього бізнесу по програмах Microsoft Open через дистриб'юторів і перепродавати продукт клієнтам. Для програми Office 365 Open придбання буде доступне у вигляді ключа продукту, поширюваного цифровим способом. Клієнти можуть активувати ключі продукту на веб-сайті Office.com/setup365 аналогічно тому, як сьогодні виконується розблокування копії Office за допомогою ключа продукту.

Для участників програми Office 365 FPP продукт Office 365 для малого бізнесу росширенний буде доступний у вигляді коробок (FPP), доступних через роздрібного продавця, і електронних ключів (ESD), доступних через інтернет-магазин. Як і у випадку з Office 365 Open, клієнти можуть активувати ключі продукту на веб-сайті Office.com/setup365, як це зараз робиться для розблокування копії Office за допомогою ключа продукту.

Якщо клієнт є новим користувачем Office 365, він може застосувати ключ для створення нового облікового запису. Якщо клієнт вже користується Office 365 для середнього бізнесу чи Office 365 для малого бізнесу, він зможе увійти за допомогою ідентифікатора Office 365 для своєї компанії, щоб додати робочі місця в підписку.

  • Які номери SKU будуть доступні через Office 365 Open і FPP?

Office 365 для середнього бізнесу доступний по програмах Open. Цей варіант буде також доступний в програмі Advisor, безпосередньо через веб-сайт Microsoft і через синдикаціонних партнерів.

Office 365 для малого бізнесу росширенний буде доступний через наші традиційні канали продажів FPP у вигляді фізичних коробкових продуктів. Цей варіант буде також доступний в програмі Advisor, безпосередньо через веб-сайт Microsoft  і через синдикационных партнерів. Функціональність продуктів буде однакова в усіх каналах.

  • Які відмінності між Office 365 для малого бізнесу росширенний та Office 365 для середнього бізнесу?

Office 365 для малого бізнесу росширенний розроблений для підприємств, число користувачів в яких не перевищує 10 і в яких немає власного ІТ-персоналу. Цей варіант має на увазі надання клієнта Office в якості підписки, а також корпоративної електронної пошти (Exchange Online) і засобів для спільної роботи (SharePoint Online). У рамках цього плану також надаються можливості обміну миттєвими повідомленнями і відомостями про присутність і проведення конференцій (Lync Online).

Office 365 для середнього бізнесу розроблений для компаній з числом користувачів від 11 до 250. Цей продукт пропонує функції Office 365 для малого бізнесу розширений, а також розширену ІТ-підтримку по телефону, можливість інтеграції з Active Directory і розширені можливості консолі для ІТ-администраторів. Сюди також входить повна версія Office 365 професіональний плюс, наша краща версія кліента Office.

Додатки, що надаються у складі клієнта Office у рамках Office 365 для малого бізнесу росширенний, аналогічні тим, які пропонуються власникам Office 365 для середнього бізнесу. Додатки, пропоновані у рамках обох плані: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Access, Publisher, Infopath і SkyDrive Pro. Проте користувачам Office 365 для середнього бізнесу пропонуються деякі функції, які недоступні в Office 365 для малого бізнесу росширенний. Наприклад, версія Office 365 для малого бізнесу росширенний не включае такі функції, як PowerPivot, PowerView, Monacle, Prodiance, моніторинг телеметрії і деякі інші  компоненти.

Підписки на Office 365 для малого бізнесу росширенний мають технічне обмеження в 25 користувачів. Для підписок на Office 365 для середнього бізнесу таке обмеження складає 300 користувачів. Ці обмеження по числу користувачів спрямовані на формування позитивного досвіду використання продукту для вибраного тарифного плану.

  • Набори якого розміру пропонуватимуться клієнтам? Чому мені треба придбавати набори замість одного ключа продукту для усіх ліцензій, які мені потрібні?

Office 365 для середнього бізнесу продаватиметься в наборах для 1, 5, 25 і 50 користувачів на один рік.

Office 365 для малого бізнесу росширенний продаватиметься тільки для одиничних користувачів на один рік.

Підтримка динамічного створення Пін-кодів (активація одного ключа продукту для заданого числа придбаних ліцензій) є пріоритетною функцією в поточному плані розробки продукту. Хоча ця функціональність не буде доступна на момент запуску, ми сподіваємося запропонувати її незабаром.

  • Який термін дії підписки?

Термін дії кожної підписки користувача закінчується через 1 рік з моменту її активації, але не з дати продажу.

  • Підписки Office 365 Open продаватимуться в наборах. Чи можна розділити набори?

Окремі набори не можна ділити, вони повинні активуватися одночасно. Клієнти можуть об'єднувати набори для вирішення специфічних завдань (наприклад, клієнтові потрібно 6 робочих місць, тому партнер повинен продати ключ на 5 робочих місць і на 1 робоче місце).

  • Чи можуть підписки Office 365 Open і Office 365 FPP перепродаватися від одного продавця, що створює додаткову вартість товару, іншому?

Ні. Підписки Office 365 Open і Office 365 FPP продаватимуться точно так, як і Office продається зараз через програми Open і FPP. Партнери не повинні здійснювати транзакції по підписках Office 365 Open і Office 365 FPP поза рамками стосунків з дистриб'ютором. Програма Open не має на увазі поширення фізичних носіїв, а замовлення у рамках її повинне розміщуватися після отримання замовлення від клієнта.

  • Чи мають ключі продукту Office 365 Open і Office 365 FPP обмеження по терміну дії? Якщо так, то яке?

Ключі продукту мають бути активовані впродовж п'яти років з моменту придбання у Microsoft.

  • Чи можуть клієнти об'єднувати два ключі продукту Office 365 Open і Office 365 FPP, щоб продовжити термін користування службою для кінцевого користувача або робочого місця на два роки?

Ні. У момент запуску продукт буде доступний тільки з можливістю продовження терміну дії з кроком в 1 рік.

  • Чи можна повернути невикористані підписки Office 365 Open і Office 365 FPP? Чи може клієнт відмінити підписку?

Ключі продукту на підписку Office 365 Open повернути не можна. Клієнти можуть підписатися на безкоштовний 30-денний пробний період на SKU будь-якого з наших продуктів, щоб перед придбанням переконатися у відповідності служби вимогам клієнта. У програмі Open ключі продукту доставляються електронним способом прямо клієнтові після придбання, тому їх не потрібно придбавати, поки не буде розміщено замовлення від клієнта. Це узгоджується з існуючою зараз угодою Open Agreement. Ключі продукту Office 365 FPP не можна повернути, якщо упаковка відкрита. Office 365 FPP можна повернути дистриб'юторові відповідно до його політики повернення. Після активації підписки можна відмінити, але повернення грошей не станеться. Підписка закінчить діяти у кінці циклу виставляння рахунків підписки.

  • Як клієнти зменшують число робочих місць?

Робочі місця можна зменшити тільки під час продовження.

  • Чи можна передавати підписки?

Підписки також не можна передавати відповідно до поточних умов обслуговування Microsoft Office 365. Але клієнти можуть перепризначувати ліцензії від одного користувача іншому в межах організації. У разі Office 365 для середнього бізнесу перепризначення в межах організації допустимо тільки на території, передбаченій Microsoft.

  • Яка робота користувача у кінці терміну дії угоди?

Клієнт і зареєстрований партнер отримають повідомлення про продовження за 60, 30, 7 і 1 день до закінчення терміну дії угоди. Повідомлення за 60, 30 і 7 днів прив'язані до покупок Open і FPP, щоб порадити клієнтові звернутися до партнера для отримання нового ключа продукту.

Партнери повинні звернутися до своїх клієнтів до закінчення терміну дії, щоб продовжити підписки Office 365 Open і Office 365 FPP для облікового запису. Якщо продовження не виконане до відправки повідомлення "Один день до закінчення терміну дії", то повідомлення електронної пошти міститиме інструкції для прямого продовження підписки. Причина, по якій у цей момент ми переходимо на пряме повідомлення, полягає в тому, що ми хочемо дати можливість клієнтам продовжити підписку і уникнути перерви в наданні послуг.

Для продовження підписки клієнти матимуть можливість використати ключі продукту від будь-якого партнера. Партнери також можуть віддати перевагу перемиканню клієнта на модель прямого виставляння рахунків через Microsoft. Під час прямого продовження нова підписка почне діяти відразу, тому клієнтам не вимагається виконувати продовження до закінчення терміну дії. Партнери отримають комісійні консультанта за прямі продовження тільки якщо вони вказані як зареєстровані партнери.

  • Чи копіюються партнери FPP і Open в повідомлення електронної пошти про продовження?

Партнери приєднуються тільки до повідомлень електронної пошти про продовження, якщо вони вказані як зареєстровані партнери для підписки. Відомості про те, як виконати цей процес, див. в керівництві з придбання  Office 365 Open і FPP.

  • Чи може клієнт додати робочі місця або продовжити підписку за допомогою кредитної карти?

Так, клієнт може придбати додаткові робочі місця безпосередньо або продовжити існуючу підписку за допомогою кредитної карти. Це придбання перемістить клієнта з моделі Open в модель Advisor, але не вплине на яку-небудь функціональність продукту. Якщо партнер вказаний як зареєстрований партнер, він отримає відповідну винагороду за програмою Advisor, пов'язану з цим придбанням.

  • Що відбувається, якщо клієнт не подовжує підписку?

Якщо клієнт не подовжує підписку, він отримає 30-денний пільговий період, під час якого зможе продовжити використання служби. Після цього моменту клієнт має ще 90 днів, коли зберігатимуться дані, але функціональність буде істотно обмежена. Клієнт може повторно активувати підписку у будь-який момент під час цього періоду, а виставляння рахунків здійснюватиметься з дати закінчення терміну дії. Після 120 днів дані віддаляються з серверів Майкрософту.

  • У яких програмах корпоративного ліцензування пропонуватиметься Office 365 Open?

Продукт Office 365 для среднего бизнеса, що є частиною Office 365 Open, буде доступний в програмах Open License, Open Value и Open Value Subscription для комерційних клієнтів.

  • Чи до програм Open застосовуватимуться вимоги по мінімальному замовленню?

Ні. Вимога програм Open про мінімальне замовлення в п'ять ліцензій не застосовується в Office 365 Open. Прийматимуться замовлення з кількістю 1 штука.
Примітка. Правила на мінімум 5 настільних комп'ютерів як і раніше застосовується для початку програм Open Value/Open Value Subscription Agreement, що поширюються на усю організацію.

  • Чи є оптова знижка за Office 365 Open?

Для Office 365 Open оптових знижок немає. Тому в  прайс-листі програм Open Programs для дистриб'юторів не буде цін "Рівень C".

  • Які варіанти оплати, доступні для Office 365 Open?

Авансовий платіж 12-місячної підписки є єдиним варіантом оплати, доступним для Office 365 Open.

  • Чи можна придбати Office 365 Open клієнтам, які вже мають активну ліцензію Open License або Open Value Agreement?

Так. Office 365 можна придбати існуючим клієнтам корпоративного ліцензування незалежно від терміну дії поточної угоди, що залишився.

  • Чи закінчиться термін дії підписки Office 365, коли збігає термін дії контракту програм Open клієнта?

Ні. Дати закінчення терміну дії програм Open і підписки Office 365 незалежні, що дає свободу вибору під час придбання.

  • Чи зможуть клієнти після придбання Office 365 відмінити поточну угоду корпоративного ліцензування в середині терміну дії угоди?

Підписка Office 365 і локальне ПЗ Office розділені різним призначеним для користувача інтерфейсом і перевагами. Вже зроблені придбання Office або набору клієнтських ліцензій не зачіпатимуться, коли клієнт придбаває Office 365. Так само майбутні щорічні замовлення Open Value і Open Value Subscription як і раніше повинні виконуватися.

  • Чи враховується Office 365 Open в програмі Open Value, що поширюється на усю організацію?

Office 365 Open — це тип пропозиції "додатковий продукт", яке саме по собі не враховується автоматично в угоді для усієї організації Але клієнти з угодою для усієї організації, Office, що мають, і (чи) набір клієнтських ліцензій (CAL) можуть кваліфікуватися на знижки для придбання Office 365 для середнього бізнесу, які доступні в Office 365 Open.

  • Чи є в Office 365 Open можливість викупу через Open Value Subscription?

Ні. Продукт, доступний в Office 365 Open (для середнього бізнесу), є підпискою, яка не має яких-небудь варіантів викупу.

  • Як активувати O365, придбаний в програмах Open?

В процесі обробки замовлення Microsoft відправляє повідомлення електронної пошти кінцевого клієнта, а також партнеру-торговому посередникові, з інструкціями.
Якщо коротко, то процес наступний:
1. Клієнт, або партнер, від імені клієнта входить на веб-сайт Volume Licensing Service Center (VLSC) https://www.microsoft.com/Licensing/servicecenter/default.aspx.
2. Отримує ключ продукту, що називається ключем активації веб-служби (OSA), у будь-якому з наступних розташувань на домашній сторінці VLSC:
Завантаження і ключі > пошук по імені продукту або послуги > вибрати ключ
Ліцензії > Зведення стосунків > вибрати номер ліцензії > Ключ продукту
3. Копіює ключі і активує Office 365 за адресою http://www.office.com/setup365

  • Хто передбачається насправді отримуватиме ключі в VLSC і активуватиме Office 365 на сайті активації?

Хоча процес повністю готовий для виконання кінцевим клієнтом, Microsoft рекомендує партнерам виконати цей процес від імені кінцевих клієнтів як частину їх додаткових послуг .

  • Чи може партнер підписати контракт в VLSC від імені кінцевого клієнта?

Перед тим, як партнер зможе прийняти Open License Agreement від імені клієнта, партнер має бути авторизований клієнтом на дії в якості агента у зв'язку з угодою клієнта з Microsoft.

  • Що таке ключ Online Subscription Activation(OSA), і як його використати?

Ключ Online Service Activation (OSA) — це тип ключа продукту, використовуваний одноразово для активації підписок на Microsoft Online Services. Ключ OSA поширюється електронним чином через VLSC і може активуватися на сайті активації Office 365 за адресою http://www.office.com/setup365

  • Які відмінності між ключами для 1, 5, 25 і 50 робочих місць?

Кожен тип ключів активує 12-місячну підписку для певного числа користувачів. Ключ на 5 робочих місць може використовуватися для ліцензування п'яти користувачів на один рік, але не може використовуватися для ліцензування одного користувача впродовж п'яти років.

  • Як дізнатися, який ключ активований?

Стан активації кожного з ключів не буде доступний в VLSC на момент запуску Office 365 Open. Партнерам рекомендується управляти ключами від імені кінцевих клієнтів і використати функцію експорту в CSV для відстежування ключів через Excel.

  • Як партнер може проглянути ключі для певного клієнта або замовлення?

Представлення "Relationship Summary"(зведення стосунків) на вкладці " Licenses"(ліцензії) в VLSC показує окремо кожну з ліцензійних угод (і пов'язані з ними ключі).

  • Як мені додати додаткових користувачів в підписку Office 365?

Є декілька варіантів для додавання користувачів в Office 365. Додаткові підписки O365 можна придбати через програми Open точно так, як і початкове придбання, за допомогою того ж набору SKU. Також додаткових користувачів можна додати на сторінці " Licenses" (ліцензії) безпосередньо на порталі адміністрування Office 365, внаслідок чого можна обійти придбання через програми Open. Модель компенсації партнерам відрізняється для придбань, зроблених безпосередньо через портал адміністрування O365, тому використайте той варіант, який краще підходить вам і клієнтові. Підписки O365 з двома різними методами оплати не можуть управлятися як одна підписка. Обидві підписки будуть в одному клієнтові і ліцензії розподілятимуться на усіх користувачів.

  • Як зменшити користувачів підписки Office 365?

Зменшення числа робочих місць можливе під час процесу оновлення безпосередньо з порталу адміністрування Office 365.

  • Чи може один ключ використовуватися для додавання користувачів і для продовження підписки?

Ні. Ключі можуть використовуватися для додавання користувачів або для продовження підписки, але не для того і іншого.

  • Я додав користувачів у вже існуючу підписку Office 365, але нова дата закінчення дії підписки показує менше 12 місяців обслуговування. Чому?

Користувачів можна додати в середині терміну дії підписки ключа продукту, але час служби буде розподілено рівномірно на усіх користувачів, щоб підтримувати загальну дату закінчення. Таким чином адміністрування продовження простіше, воно не має різних дат для різних користувачів. Із-за цих системних обчислень тільки що додані нові користувачі матимуть підписку менше 12 місяців. Але для існуючої бази користувачів дата закінчення підписки буде продовжена, тому у них буде підписка більше 12 місяців.

  • Чи можна використати Office 365 в термінальному режимі?

При придбанні планів E3, E4, плану M(для середнього бізнесу) або Office 365 Pro Plus по програмах корпоративного ліцензування(Open, EA) "кожен користувач може використати одну з п'яти активацій на мережевому сервері з включеною роллю Служби видалених робочих столів (RDS) "  (див. MicrosoftProductUseRights (WW) (Russian) (April2013), стр.95, розділ Office 365 Pro Plus).  Якщо клієнт хоче таким чином використати одну з дозволених йому п'яти установок Office 365 Pro Plus, на RSD сервер має бути встановлений Office з VL дистрибутива Office Professional Plus 2013.
Кожен користувач, який звертатиметься до RDS серверу, повинен використати одну з п'яти дозволених копій для такого звернення (тобто для установки на ПК у нього залишається тільки 4 копії). Користувач зможе звертатися до RDS серверу з будь-якого пристрою. Важливо: тільки клієнти, що купили ліцензії на Office 2013 Pro Plus (чи більше ранню версію з діючим SA), можуть зайти на Volume Licensing Service Center (VLSC) для завантаження носителя і установки на RDS сервер.
RDS сервер при цьому повинен належати клієнтові. Придбання ліцензій на Office 365 з правом використання однієї з п'яти копій для доступу до RDS серверу не може є заміною ліцензії Office SAL, за допомогою якої ліцензується доступ до Office хостинг-партнерами по SPLA.

© 2017 Компанія "Уні-Сервіс" 
Наша адреса: м.Львів, вул. Перфецького 21/60
тел. (032) 247-83-82, факс (032) 242-61-63
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., індекс 79053